søndag den 25. marts 2012

100 låger - ND Wilson

Jeg ved ikke hvorfor jeg blev forledt til at tage denne fantasy-bog med hjem. Genren siger mig ellers normalt ikke ret meget, og sandt at sige gjorde denne bog det heller ikke.

Det startede ellers meget godt med drengen Henry, der ender ude i midten af ingenting i Kansas hos sin moster og onkel. Han bliver indlogeret i et loftskammer i gavlen, og da han - uvist af hvilke årsager - begynder at kratte i væggen, falder pudset jo ned og afslører 100 låger i væggen, der fører ud til forskellige verdner.

Denne bog er den første i en serie, og jeg har ingen trang til at låne efterfølgeren. Den er småkedelig, personerne flade og uinteressante og historien er noget jævn og uoriginal.

Jeg læste den dog alligevel færdig, men lige hvorfor kan jeg ikke komme på.

Næste bogprojekt: Legionæren II af Jens Jørgen Hansen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar