torsdag den 13. juni 2013

Legenden - Isfolket 45 - Margit Sandemo

De 5 udvalgte er nu nået til Isfolkets dal, hvor den onde Tengel har 5 af sine håndlangere. Den uhyggelige Lynx er beskyttet af navnemagi og skal tilintetgøres. Det bliver Marcos opgave, men han må have hjælp af Christa.
Linde-Lou bliver udpeget som bindeled, og mens ømheden genopdages mellem ham og Christa, kæmper Marco og hans venner en ulige kamp mod ondskabens oppe i dalen.

I denne bog afsløres der endelig en del af Marcos skæbne. Marco, der er søn af Lucifer og Isfolke-kvinden Saga, måtte forlade slægten efter at han måtte skyde sin ramte og ulykkelige tvillingebror, Ulvar.
Marco, der i sin kraft af halvt sortengel er udødelig, har siden da vogtet over slægten og stået dem bi, når der var behov for hjælp. Han blev dog nødt til at omdanne sig til Imre og senere Gand, da ingen måtte ane at det var den selvsamme Marco, der blot aldrig blev ældre.
Der fortælles om hans tid hos sortenglene sideløbende med at de udvalgte må kæmpe mod Tengel den Ondes ondskab i dalen.


1 kommentar:

  1. Hej, jeg hedder "Tina Petersen" Jeg er fra Odense, Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oliver, og vi havde begge to (2) sønner sammen. Oliver var min elsker i gymnasiet, min drømmemand og jeg elskede ham mere end ord kan udtrykke. Pludselig begyndte min mand at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. De børn, der plejede at altid have været omkring deres far, ser nu byg. Han begyndte at have affærer med andre kvinder uden for ikke at overveje, hvordan børnene eller jeg vil have det.

    Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse ... Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig og børnene, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

    Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med ... Jeg har aldrig været fan af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg ... Han bad specielle bønner og brugte rødder og urter ... Inden for 2 dage ringede Oliver til mig og var ked af alt det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt som en stor familie igen. hvad et vidunderligt mirakel doktor Zuzu gjorde for mig og min familie. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

    Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder ... Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hastende hjælp af enhver art, kontakt doktor Zuzu nu via hans e-mail: doctorzuzutemple@gmail.com eller WhatsApp ham på +2347013499818 og kontakt også læge Zuzu på Viber via +2347013499818

    SvarSlet