mandag den 1. januar 2018

Bloggen drosler ned ...

Jeg har længe gået og tænkt over det, og nu tager jeg skridtet.

Da jeg startede bogbloggen tilbage i 2009 gik jeg og "hyggede" mig med et stressnedbrud, som betød at jeg intet skrev selv.
Heldigvis har dette ændret sig og jeg får både og skrevet (og udgivet) bøger, og har besluttet mig for at fokusere på det område. Det er vist også det, jeg er bedst til. :-)
Jeg vil aldrig blive så dygtig som de "rigtige" bogbloggere, som er fantastisk kreative med billeder og anmeldelser.

Jeg vil dog stadig nørde rundt i bøgernes verden også som læser (jeg vil da slet ikke kunne lade være :-)). 
Jeg vil være at finde på bogbloggernes kommentarspor og på Goodreads, og jeg tænker at de bøger der gør særligt indtryk på mig, vil jeg ævle om ovre på min forfatterblog:



Jeg lukker den dog ikke ned for der skal stadig være adgang til de bøger jeg trods alt nåede at anmelde.

Måske vender jeg tilbage en dag. :-)



Tak for denne gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar