tirsdag den 7. juni 2016

Vivian Divine is dead - Lauren Sabel

Teen celebrity Vivian Divine's movie-star mom has been murdered, her famous-director dad tried to kill himself, and her boyfriend is cheating on her. She can practically hear wannabe screenwriters penning bad TV movies about her tragic life. 
When a death threat arrives with her fan mail, Vivian has no choice but to go on the run to Mexico. She soon discovers, though, that her Oscar-nominated performance killing villains on-screen did nothing to prepare her for escaping a madman in real life. 
Why didn't she pay more attention during those judo lessons for her role in Zombie Killer ? 
Vivian finds an ally in the mysterious and charming Nick. He is everything Hollywood boys are not—genuine, kind, and determined to see Vivian for who she really is. 
But even he seems like he can't be trusted. Beat up, hungry, and more confused than ever about who she's running from, Vivian realizes this isn't the stuff bad TV movies are made of; this is material for a full-on blockbuster horror flick. . . .

Jeg er jo stadig i min "røde" periode, og det var også den eneste årsag til at jeg valgte denne bog fra Mofibo. (Ja, jeg ved det godt, det var en fiks idé og jeg er da heller ikke sikker på at jeg fortsætter ret længe endnu :-) Det giver godt nok nogle uventede læseoplevelser, men også nogle meh-oplevelser).

Vivian Divine er datter af en filmstjerne og en filminstruktør, og er selv den yngste skuespillerinde, der nogensinde har vundet en oscar.
Men familien slås i stykker da hendes mor bliver myrdet og et halvt år efter, modtager Vivian selv en dødstrussel. 
Hun flygter til Mexico for at undslippe faren, men støder her på helt nye og uventede farer. Heldigvis møder hun en bedårende fyr, der selvfølgelig hjælper den nødstedte mø.
(Sorry, kunne ikke lade være).

Bogen her er noget tyndbenet. Plottet er temmelig forudsigeligt, og tilfældighederne lige tykke nok, og jeg følte aldrig noget for Vivian, der prøver at smide sin Hollywood-attitude og være en helt almindelig pige.

Den kunne jeg godt have været foruden.

Forlag: Harper Collins
Sider: 281
Engelsk lydbog - 7 timer og 0 minutter


Ingen kommentarer:

Send en kommentar