lørdag den 7. maj 2011

Buketten - 13 danske forfattere

Nu har jeg læst novellesamlingen "Buketten" som jeg selv deltager i, så den vil jeg da også lige fortælle om herinde.

Forfatterne og fortællingerne er:

Anika Eibe - Stressmonster
Lucy Ludvigsen - Sæbevandet
Jannie Østergaard - Det fælles rum
Henrik Høj Andersen - Illusion
Sandra Schwartz - Othellolagkagen
Birgit Langberg Hansen - Den røde tråd
Rasmus Graakjær - Roll the dice
Erik Kock - Gymnasielærer Søren Marcussens sidste dag
Rikke Vennervald Sørensen - Julekataloget
Ella Vogel - Muligheder
Peter Bennike - Lædervesten
Amanda Ekk - Tjenstlig samtale
Morten Carlsen - Det hemmelige selskab

Nu er det selvfølgelig ikke god stil at anmelde/omtale en bog man selv er med i, så det må jeg hellere undlade, men vil bare nøjes med at sige at der er rigtig mange gode historier med i bogen her.
Nogen skræmmende, andre kvalme-fremkaldende, andre morsomme og andre igen fascinerende.

Fælles for dem alle er at de er menneskelige, og at de rører ved noget inde i én. Alt i alt en novellesamling jeg er stolt af at være med i.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar