torsdag den 21. oktober 2010

Miramares Sjæl - Olie Clifford

Igen ... dette er også et tilfælde af nørderi, det gjorde at jeg læste denne bog. Jeg havde jo heller ikke nogen forfattere med C. ;-)

Bogen handler om en succesfuld new yorker advokat ved navn Arthur Wellesley, pudsigt nok hedder han nøjagtigt det samme som Duke of Wellington, der huserede i København i 1807, oh da den nutidige Arthur pludselig begynder at blive hjemsøgt af mareridt, om netop dette slag, bliver han nødt til at gøre noget. Det bliver hans livs nedtur, men jeg vil selvfølgelig ikke afsløre slutningen her. :-)

Bogen er egentlig ret god. Reinkarnation er et spændende emne, og et godt roman-emne, når man kan få flettet både fortid og nutid sammen.

Jeg følte mig dog aldrig helt grebet af personerne, men historien er god.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar