lørdag den 28. marts 2015

Ord, ord og atter ord ...

Der har været lidt stille på bogbloggen her på det seneste. Ja, faktisk også forfatterbloggen ... tsk tsk tsk.

Altså hvad angår bogbloggen, så er det bestemt ikke fordi jeg ikke læser. Tværtimod!

Men lige nu er jeg i gang med to velvoksne bøger hhv. Diana Gabaldons "Dragonfly in Amber" på over 800 sider og Tom Egelands "Nostradamus' Testamente" på godt 400 sider.
Og dem bliver jeg da vist ikke lige færdig med, med det første. :-)

Der er fordele og ulemper ved tykke bøger. Af og til kan jeg gå og lure på bibliotekets hylder og simpelthen udvælge en af de tykkeste bøger, for i dem får man lov til at være sammen med personerne i længere tid. Det er vel også derfor at serier er så populære. Når man endelig finder nogen man kan lide, så vil man også gerne blive sammen med dem.

Men jeg er da ca. halvvejs i begge to, så det varer nok ikke så længe inden der kommer anmeldelser af dem.

I mellemtiden er der så også dukket flere bøger op til anmeldelse:

"De unge pirater" af Jens Jørgen Hansen
"Livets Barske Lektie III" af Helene Th. Svolgart
"Illa Isabella" af Per Lau Jensen

så hvis I forfattere kigger med, så tager jeg dem i rækkefølge og skal nok give jer et praj, når anmeldelsen bliver uploadet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar